兔貓記事本

星期一, 9月 05, 2005

再闖Q籠


一開門,即刻入去裝下阿Q做乜先!
佢D食物好似好新鮮咁喎!
咁好味,分小小比我,得唔得呢?

7 Comments:

At 2:58 上午, Blogger 小軍 said...

究竟小北係咪驚左孔雀石綠,唔食鹹淡水魚,轉行食菜既呢?

 
At 11:59 上午, Anonymous 匿名 said...

佢地會唔會打架? 我真係好想好想好想養一個貓喔, 不過兔爸唔畀呢~

 
At 5:05 下午, Anonymous 匿名 said...

仔妹佬媽,
小北成日都想同Q仔玩,但貓玩既方式就係用手打人地塊面,所以如果我放佢地兩個一齊出黎玩,一定睇到實,不過好似小北怕Q仔多D。

 
At 12:56 上午, Anonymous 匿名 said...

嘻...我都有時心思思想養貓...
不過,實在顧唔掂.
唯有,睇書,睇人地既貓咪啦.

期待見小北小q糖痴豆~

 
At 12:57 上午, Anonymous 匿名 said...

我又叫左佢做小q(小北對小q嘛)...q仔,唔好意思啊~

 
At 1:09 上午, Anonymous 匿名 said...

Q仔同小北都好可愛! ^^

 
At 1:09 下午, Anonymous 匿名 said...

仔妹媽,
都係睇人地隻貓好,養開兔都唔係好慣養貓,無啦啦又跳上書檯阻住你,突然又跳係窗邊,嚇你一餐,搞到我要閂晒d窗,有時仲會爪到我隻手捐晒。不過見小北都算乖,唔洗教都識佢廁所,咁就養左佢喇。

 

發佈留言

<< Home