兔貓記事本

星期一, 11月 14, 2005

過冬



天氣開始轉涼,小北亦為冬天作好準備,訓多d,訓多d,訓多d,儲定d肥膏過冬。

5 Comments:

At 3:39 下午, Anonymous 匿名 said...

小北呀....你真係豐滿左好多喎....

係呢兔頭媽, 請問你有冇諗過幾時帶小北做desex? 如果會, 幾大先去?同去邊度做?

我家新成員最快下星期到步, 為免重演上次事件, 都係到左先向你匯報^^

 
At 5:31 下午, Blogger lovehare said...

仔妹佬媽:
小北而家都係五個月大多d,我或者等佢七個月大先做,或者去佢打防預針間診所做,那間診所在筲箕灣。
好啊!新成員到步,記得通知我喎!


咪捷:
小北紅左好耐喇!有人話小北仲紅過阿q。 >_<

 
At 6:50 下午, Anonymous 匿名 said...

兔頭媽, 大家都係港島區人,
我住天后, 不如小朋友到左的話,
上我家看看吧?

我們對於兔貓共處這回事還是戰戰兢兢, 需要你這等過來人指教指教喔~

 
At 10:54 下午, Blogger lovehare said...

仔妹佬媽,
唉,小北同q仔其實咁耐都未friend過,一齊放兩隻,我一定要睇到實,因為小北成日走去攬阿q,所以話指教就真係唔講得。
不過每隻貓既性格都唔同,我知有d貓好乖,可以同兔仔相處到。

 
At 9:11 下午, Anonymous 匿名 said...

小北仔,唔好成日走去攬靚仔啦 .. 你咪咪同q仔都會好緊張架

 

發佈留言

<< Home