兔貓記事本

星期二, 12月 20, 2005

2005台北遊
美麗華的聖誕氣氛不錯啊,右圖是溫泉酒店的聖誕花。

新光三越的觀景臺到今年年尾便停業,所以特地上去睇睇,從高處看的中正紀念堂還是很吸引(可能因為我特別愛中正紀念堂,覺得到過中正紀念堂才算真正到過台灣)。

今次行程只有食食食,左圖是我每次到台必吃的玉林雞腿飯,是一間六十年老店啊。棺材板我去過五次台灣,還是第一次吃,好味!


中間的兔兔像Q仔嗎?在新光三越門口居然看到一架吉蒂貓車。

5 Comments:

At 12:21 下午, Anonymous 匿名 said...

嘩嘩嘩!! 你又去台北啦!!
見到你d相, 今年去左2次都想再去啊!!!

你去左旅行, Q仔同小北邊個照顧啊?

 
At 2:25 下午, Blogger lovehare said...

哇,大眼媽一年都去兩次台灣呀!!
係呀,台灣d小食真係好正,食極都唔厭。
我搵左屋企人黎幫我照顧q仔同小北,佢兩隻野,一d都無唔慣,邊個養佢地都一樣。 >_<

 
At 6:13 下午, Anonymous 匿名 said...

係呀! 不過其中一次係無心插柳地遊台北!
台北實在太吸引喇, 食物, 風景, 台灣人既熱情真係令我去完再去!

小北同Q仔話只要有野食就無所謂啦!

 
At 11:08 下午, Anonymous 匿名 said...

冇見幾日,佢地有冇friend左d?

 
At 1:59 下午, Blogger lovehare said...

仔妹媽
雖然無係屋企幾日,但係兔貓活動依舊,心情完全不受影響,佢地兩個既感情亦仍然無變,繼續誓不兩立。>_<

 

發佈留言

<< Home