兔貓記事本

星期日, 1月 01, 2006

新年願望

希望小北同Q仔可以和睦共處
兩隻衰野都食得訓得!

3 Comments:

At 1:14 上午, Anonymous 匿名 said...

兔頭媽, 借左q仔靚相一用, 請check我blog~

 
At 3:21 下午, Anonymous 匿名 said...

q仔同我家兔b子有點像樣呀~

 
At 3:44 下午, Blogger lovehare said...

stephanie,
係呀,當我養兔頭既時候,已經覺得兔B好可愛,後來兔頭唔係度,我地又想再養兔仔,原本好想搵返一隻似兔頭既兔仔,仲以為兔頭樣子平凡的家兔(但在我心目中卻是絕世靚仔),但卻發現很難找,見到Q仔就覺得好似兔B咁可愛,所以就買左Q仔。

 

發佈留言

<< Home