兔貓記事本

星期五, 2月 03, 2006

滿懷心事

快要進行絕育手術的小北,看來心事重重.......


望天打卦?!

4 Comments:

At 10:40 上午, Anonymous 匿名 said...

小北會去邊度做手術? 要唔要留醫的?女女做絕育手術始終都係擔心d~

記住update我地, 祝小北早日康復~

 
At 1:30 下午, Blogger lovehare said...

我BOOK左星期一帶小北去搵DR MAGGIE做呀,諗起佢活活潑潑又健康,無端端要去比人開肚,覺得小北好慘添.....
不過無辦法啦,小北發左兩日情,又回復正常,而家做都係適合時間既。

 
At 5:31 下午, Anonymous 匿名 said...

幾錢呀dr maggie?
可唔可以幫我順便問埋仔仔做絕育要幾錢?
我諗住復活節帶佢地去做~

 
At 6:29 下午, Blogger lovehare said...

小北絕育手術費$700+$280檢查費,我去到幫你問仔仔幾錢呀!^^

 

發佈留言

<< Home