兔貓記事本

星期日, 5月 28, 2006

Q仔一周年紀念

不經不覺養左Q仔一年喇,佢而家有一歲零兩個月大。

呢個其實係兔貓媽食既蛋糕
呢個先係Q仔食既蛋糕
正呀
等我食左個「1」字先

2 Comments:

At 6:07 下午, Anonymous 匿名 said...

一周年誌慶^^
回想當日, 我家妹妹跟你家兔頭是差不多時候移民的, 後來看到你帶q你回家時, 也暗問自己會否再帶新的小朋友回家, 不過當時我家肥肥與細佬還是見一鑊打一鑊, 故未有將此念頭實踐。
後來看到你家有了小北, 反而令我想添個貓b, 現在, 我們的家都是兔貓之家了^^

 
At 12:11 上午, Blogger lovehare said...

仔妹佬貓媽,
估唔到Q仔和小北都帶比你咁多諗法
我地都係兔貓之家了,不過你屋企就融洽D,我屋企就暴力D......

 

發佈留言

<< Home