兔貓記事本

星期六, 9月 08, 2007

心太軟

我總是心太軟......

執小北時,說過我不喜歡貓,我不會養她,她爬窗,跳上飯檯,磨梳化、玩廁所水,曳到飛起,但現在已養了她兩年有多。

暫託MIKA時,有人問,暫託會否不捨得架?我答:一早預左是暫託,不會唔捨得的,結果有人說要MIKA時,我對他依依不捨。

執大白時,只因見他很驚,瑟縮一角,心諗先帶他回家,再交給貓會替他找好主人,我還對蓮媽說我都不是那麼喜歡貓,唔想愈養愈多。

不過今日我要告訴大家,我已決定收養MIKA和大白了,睇見佢地三個咁無憂無慮的在我家中,我也不忍心叫他們走了。



就是這3隻,不能再多了!3個被人遺棄的傢伙,希望你們在這個家中會得到幸福(只要小北不蝦你們的話......)



7 Comments:

At 4:42 下午, Anonymous 匿名 said...

hahaha, congratulations to the 3 lucky littel things!!!

 
At 8:29 下午, Anonymous 匿名 said...

兔頭媽,三個小可愛真幸福能有你照顧~佢地唔使再擔心主人會是誰了。我都覺得好開心呢!

 
At 12:07 上午, Anonymous 匿名 said...

係你度真好,可以上黎抽水!!! :)

 
At 2:32 下午, Anonymous 匿名 said...

人心肉做.相處過有感情,點捨得呢?
大家遇上有緣有福!

如果多D人係咁,
就唔會咁多被遺棄,流浪動物啦.

 
At 3:22 下午, Blogger lovehare said...

希望佢地三個乖乖地,小北唔好打大白,mika唔好再病,咁我就安樂喇。

 
At 11:54 上午, Anonymous 匿名 said...

恭喜晒呀~
估唔到無黎一排就見到e個好消息
你放心啦
有你e個咁好既媽咪
佢地三個一定會好幸福架

 
At 1:38 上午, Blogger lovehare said...

小b媽,
好媽咪真係唔敢當,只要佢地三個有得吃,有得住,食得訓得,便好滿足了。

 

發佈留言

<< Home