兔貓記事本

星期日, 4月 13, 2008

布吉貓

Cat in Pavilions
早餐我地叫左好多野食,可能因為叫左煙三文魚,啱啱開餐就引來不速之客。請佢請左小小煙三文魚後,諗起兔貓爸因為無執背囊,唔覺意將小北同大白既罐頭帶埋黎布吉,所以就開左一罐懷石請佢食,三色貓食得好快,食完拍下籮友就走左。





Cat in Patong

係巴東又見一隻黐人三色貓


今次無帶罐頭,愛心爆棚的兔貓爸去7仔買左一包濕糧請佢食。
食完後,貓貓見到小強,不忘本性進行捕獵,後來仲叼住隻小強向我地方向前進,幾驚佢義貓報恩,送隻小強比我地。

Cat in Racha Island


靚靚長毛貓,令人愛不釋手。

幾日無貓上脾,幾大抱靚貓上大脾玩下。

靚貓好鬼乖點舞都得(又或者因為眼訓),我將佢抱黎抱去都唔反抗,比著小北同大白一早已逃之夭夭。

3 Comments:

At 2:07 下午, Anonymous 匿名 said...

請問版主去泰國住的這間酒店的名字或網址是......

 
At 1:35 上午, Blogger lovehare said...

呢間酒店叫PHUKET PAVILIONS ^^

 
At 5:17 下午, Anonymous 匿名 said...

謝謝你~~我常常都到你的BOLG看貓貓和兔兔~他們很可愛呢~~

 

發佈留言

<< Home