兔貓記事本

星期一, 4月 13, 2009

忠貓白千公

話咁快就放完假了,去旅行期間,小北MIKA活動如常,而平時日日上床同我地一齊訓的大白,無跳上床訓,仲要表現得若有所思,鬱鬱寡歡既樣,唔通大白真係有掛住我地?


使唔使咁憂鬱呀?

3 Comments:

At 5:32 上午, Anonymous Kit said...

你地執佢返o黎之前,會唔會曾經俾人遺棄過,所以你地去旅行行開耐 d,佢就變得咁憂鬱。

 
At 2:15 下午, Blogger lovehare said...

係呀,大白係比人遺棄係一個附近好多流浪貓既公園度,佢性格又細膽,所以比較杞人憂天d啦。

 
At 9:29 下午, Anonymous 匿名 said...

難怪你地去旅行,佢會咁憂心啦,可能佢擔心你地又會丟低佢走o左去,不過試多幾次,佢知你地會返o黎就唔怕。

 

發佈留言

<< Home