兔貓記事本

星期二, 7月 07, 2009

「叮叮』、「芝麻』還未有家呀!(轉載自街貓的故事)

我地好需要愛錫我地的主人和一個溫暖的家呀!

我係「叮叮』,約四個月大,男仔,金色毛毛,頸頸白色,四蹄踏雪,頭頂有蝴蝶紋。精靈活潑,好乖,鍾意嗲嗲。識用沙盆便便。已經洗白白,杜蟲杜蚤。


我側面都好靚架!

我係「芝麻仔』,即係男仔啦!約四個月大,我應該係同「叮叮』同一個貓媽咪的。我係黑間灰豹點點紋,都係頸頸白色,四蹄踏雪。我好乖,好鍾意玩,都愛嗲人架。一樣識用沙盆便便。已經洗白白,杜蟲杜蚤。

我好愛乾淨,食飽飽就自己洗白白。
請給牠們一個家。有意請電:9831-5133,找江太

0 Comments:

發佈留言

<< Home