兔貓記事本

星期三, 1月 04, 2006

廣告時間

小北你側晒頭,在想什麼?
小北:呢隻小食好好味,同我條頸帶又咁襯色,如果佢搵我賣廣告就好喇!

6 Comments:

At 5:01 上午, Anonymous 匿名 said...

小北側頭個樣好Q, 好似好好奇~
重有睇番小北細個d相, 佢越大越靚女~
?呢, 小北乖唔乖? 佢個樣好似好乖呀~

 
At 11:08 上午, Anonymous 匿名 said...

小北眼睛又圓又大~
好靚啊~~~

 
At 2:32 下午, Blogger lovehare said...

stephanie,
小北夜晚個樣好可以呃得下人,好似好乖咁,其實曳到不得了,有時仲會瘋狂咁係間屋度暴走,整跌晒d野,又鍾意追住Q仔,所以我要分開放佢地兩個出黎玩,唔可以一齊放GA。

 
At 3:08 下午, Anonymous 匿名 said...

自從我媽咪買了隻貓回來, 養了他已有11年了. 佢叫 lawbut, 雖已很老, 但好精靈活躍, 成日週屋跑, 又怪叫, 好攪笑的
因為之前初養貓, 都唔係好識養. 比佢食百佳買到的偉嘉乾濕糧. 食左好多年才發現網友話, 偉嘉鹽份好重, 好容易食到d貓有頭號殺手病--'腎衰竭'
之後我即刻換番d大牌子, 好驚貓貓太早染上咁既惡疾..
希望你貓咪自小已能得到你好好的照料, 更加健康成長 la,

 
At 3:25 下午, Blogger lovehare said...

細CAT,
THANKS!我都知偉嘉好多味精,所以都無比小北食,佢食MON PETIT,因為價錢都幾抵,一個星期佢大約食兩,三罐細罐頭啦,不過次次都有混埋D乾糧比佢一齊食的。
我都祝lawbut身體健康!

 
At 4:51 下午, Anonymous 匿名 said...

係呀, 我地做主人既, 都希望寵物健康及長壽. 一起開開心心
Lawbut d 牙最差, 因之前我地成日比罐頭溝飯, 佢好鍾意, 但又唔肯刷牙, 所以爛牙, 去年才去做了他貓生中第二個手術 -- ?牙
而家我只給他吃 Hills Senior 乾糧.. 他也好喜歡, 好滿足了.

 

發佈留言

<< Home