兔貓記事本

星期三, 2月 22, 2006

告別兔頭一周年

兔頭:
你離開我們一年了,你在彩虹橋過得好嗎? 懷念你每晚陪我在房裡睡、懷念每早起床看到你在床邊一刻的溫暖、懷念每朝起來你抬頭看我的眼神、懷念每早你兔蹄腳躂躂的跟我跑出廳、懷念你在家裡走來走去、緊張的在櫃桶旁邊等吃、在我腳邊團團轉的說I love u.....

今日是兔頭走了一年的日子,我想他應該在彩虹橋過得好好吧!畢竟他是隻很乖的兔兔,我相信他在彩虹橋應該很受歡迎,很多朋友吧!

5 Comments:

At 11:25 上午, Anonymous 匿名 said...

隊長
小b媽都好掛住你呀
你係彩虹橋有冇教朋友仔打排球呢?
要努力練波打比賽呀

兔頭媽放心啦
我知兔頭一定會過得好好、好好既

 
At 12:27 下午, Anonymous 匿名 said...

原來時間真係過得好快!

兔頭,打波還打波, 記得有時間去媽媽個夢到陪下佢啊 !!

 
At 10:49 下午, Blogger lovehare said...

謝謝你們還記得兔頭啊!:)

 
At 12:29 上午, Anonymous 匿名 said...

兔頭大哥一定會受其他兔兔歡迎既...
咁快就一年喇...

 
At 8:19 下午, Anonymous 匿名 said...

兔頭大哥而家一定過得好開心架! 兔頭媽唔駛擔心佢呀

 

發佈留言

<< Home