兔貓記事本

星期五, 3月 03, 2006

晨運

Q仔每朝出籠都要到窗台走一轉,感受一下早晨的陽光。


3 Comments:

At 10:07 下午, Anonymous 匿名 said...

小q好可愛呵~

 
At 5:53 下午, Blogger eva said...

小北好靚女
小q 都好可愛呀
兔兔聽得明自己個名嗎?

 
At 11:59 下午, Blogger lovehare said...

eva,
好高興你來到我的blog,有空來看小北的相片,我覺得她跟NATALIE的毛色都很像,又是四蹄踏雪。
兔仔都會識聽自己個名GA,我以前養那隻兔頭更聰明,我撻一撻手指,無論佢係邊度都會即刻黎搵我。

 

發佈留言

<< Home